DĖMESIO!! šio mėnesio nuolaidos kodas "PRISTATYMAS" vesti be kabučių (suteiks 2 nuolaidą prekių pristatymui).

Paslėpti žinutę

Informacija: Darbo dienomis 8.00 - 20.00 val.

8-666 11 188

Pagalba vartotojams

Klientų konsultacijos telefonu:

Darbo dienomis 8.00 - 20.00 val.

8-666 11 188

Klientų konsultacijos el. paštu:

info@prasom.lt

 

Saugus pirkimas

Jūsų asmeniniai duomenys yra saugūs, nes yra perduodami naudojant SSL šifravimo technologiją.

Visa Jus dominanti informacija

Echolotas Deeper 3.0 (Su Bluetooth ryšiu)

Echolotas Deeper 3.0 (Su Bluetooth ryšiu)
1DIENOSPASIULYMAS
Prekei taikoma 24 mėnesių gamintojo garantija!
Perkamiausia prekė!
Echolotas Deeper 3.0 (Su Bluetooth ryšiu)
Echolotas Deeper 3.0 (Su Bluetooth ryšiu)
Echolotas Deeper 3.0 (Su Bluetooth ryšiu)
Echolotas Deeper 3.0 (Su Bluetooth ryšiu)
Echolotas Deeper 3.0 (Su Bluetooth ryšiu)
Echolotas Deeper 3.0 (Su Bluetooth ryšiu)
Prekės id: Unikalus prekės numeris. Pagal šį numerį klientų aptarnavimo vadybininkui bus lengviau rasti prekę.
390952
Turite klausimų dėl DEEPERIO?:
skambinkite 8-666 11 188
Dydis:
65 mm
Svoris:
100 g
Pakuotės svoris (kg): Siuntos svoris kilogramais
0.300
Garantija: Garantinis laikotarpis mėnesiais
24 mėn.
€ 198 € 219

Sutaupote: € 21

į krepšelį
Prekės sandėlyje: Liko 4 vnt.
Jums liko laiko:

Užsakykite iki 13:00 valandos ir prekes gaukite jau sekančia dieną!

Prekės pristatomos Jūsų nurodytu adresu per 1 - 3 darbo dienas. 

Kyla klausimų dėl prekės? X

Neteisingas saugos kodas!
kodasperkrauti

Paskaičiuota mėnesinė įmoka

18.9 Eur / mėn. Perskaičiuoti

Išsimokėjimo terminas 12 mėn

Detali prekės informacija

Skenavimo signalo stiprumas:
8x/s
Temperatura:
Vandens temperaturos sensorius
Veikimo temperatura:
-20C to 70C
Batterija:
Lithium Polymer, 3.7V įkraunama
Energija:
110V / 240V. Micro USB.
Pakuotės svoris (kg): Siuntos svoris kilogramais
0.300
Garantija: Garantinis laikotarpis mėnesiais
24 mėn.
Prekės id: Unikalus prekės numeris. Pagal šį numerį klientų aptarnavimo vadybininkui bus lengviau rasti prekę.
390952
Turite klausimų dėl DEEPERIO?:
skambinkite 8-666 11 188
Dydis:
65 mm
Svoris:
100 g
Suderinamumas:
iOS 5.0+ ir Android 2.3+
Jungtis:
Bluetooth
Bluetooth atstumas:
iki 50 m
Gylis Max/Min:
40 m / 0.5 m

    Echolotas Deeper Smart Fishfinder yra sukurtas žvejams mėgėjams bei profesionalams ir skirtas svarbiausios informacijos gavimui: kur yra žuvis, koks yra vandens telkinio gylis,  kokia vandens temperatūra bei dugno kontūras.

 

   Deeper Smart Fishfinder, arba paprastai vadinamas “deeperis”, tai pirmasis echolotas pasaulyje, kuris suderintas su mobiliaisiais įrenginiais (mobilieji telefonai bei planšetiniai kompiuteriai) veikiančiais su Android bei iOS operacinėmis sistemomis. Tad “deeperis’ gali būti drąsiai vadinamas išmaniuoju echolotu. 

 

   Prietaiso panaudojimas išties platus: jis gali būti naudojamas vandenyne, upėje ar ežere, sūraus arba gėlo vandens telkiniuose. Sonaras Deeper tinkamas tiek žvejojant nuo kranto, tiek telkinyje iš vandens transporto priemonės. Echolotas veikia nuo -10 iki +40 laipsnių temperatūroje, atsparus smūgiams, o ličio polimerų baterija užtikrina ilgą prietaiso veikimą. Sukurtas naudojant revoliucinę technologiją, Deeper Smart Fishfinder yra idealus įrankis norint sugauti savo didžiausią laimikį.

 

Išmanioji žūklė

Deeper 3.0 belaidis žuvų ieškiklis gali būti naudojamas bet kurioje vandens telkinio vietoje, sonaras plūduriuoja vandens paviršiuje ir perduoda informaciją apie dugno struktūrą, gylį, vandens temperatūrą, žuvies padėtį ir vandens augmeniją tiesiai į mobilųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį. Mobilus lengvas ir vartotojui draugiškas Deeper 3.0 gali būti naudojamas žūklėje nuo kranto, liepto, tilto, valties ir k.t 

Tai ypatingai universalus sonaras puikiai tinkantis ir poledinei žūklei.

 

Dugno reljefo žemėlapio sudarymas – Valties režimas 

Deeper 3.0 išmanusis žuvų ieškiklis suteikia galimybę savarankiškai sukurti pamėgto vandens telkinio batimetrinį dugno žemėlapį. Naudojant valties režimą Deeper išmanioji programėlė sujungia sonaro rodmenis ir išmaniojo įrenginio gaunamus GPS duomenis ir atvaizduoja juos ekrane. Visi sukurti žemėlapiai yra archyvuojami, todėl bet kuriuo metu turėsite galimybę peržvelgti išsaugotą žemėlapį ir pasirinkti efektyviausią žvejybos vietą. 

Ši funkcija suteikia galimybę detaliai ištyrinėti dugno struktūrą ir pasirinkti optimaliausias priemones  sėkmingai žvejybai. 

 

Poledinė žūklė  

Deeper 3.0 išmanusis žuvų ieškiklis puikus įrankis jūsų poledinės žūklės arsenale. Išmanioji Deeper programėlė atvaizduoja tradicinį poledinės žūklės sonaro stulpelį kurio dėka galėsite stebėti tai kas vyksta po ledu realiu laiku. Poledinės žūklės režimas padalina programėlės ekraną į dvi dalis: kairėje  - tradicinis poledinės žūklės sonaro stulpelis, dešinėje - standartiniai sonaro rodmenys, ši funkcija leidžia patogiai stebėti masalo ir žuvies judėjimą po ledu.

Priartinimo funkcija leidžia susikoncentruoti ties aktualiu gyliu kuriame yra žvejojama, taigi dabar matysite masalo ir žuvies judėjimą realiu laiku dar iš arčiau.

 

Pakuotės turinys

Deeper išmanusis žuvų ieškiklis, USB kabelis, neopreninis dėkliukas, 2 tvirtinimo varžtai, trumpasis vartotojo vadovas, saugaus naudojimo vadovas.

 

Papildomi aksesuarai

Flexible Arm įtvirtinimas – universalus lankstas tvirtinimui prie valties, Deeper telefono laikiklis skirtas tvirtinimui prie meškerės, Deeper naktinės žvejybos dangtelis. 

 

   Štai kaip veikia DEEPER`is:

 

Kaip veikia deeper

   

Keletas DEEPER`io video apžvalgų:

 

 

 

   Išmanusis echolotas yra sukurtas lietuvių ir pripažintas visame pasaulyje. 

 

   Deeper Smart Fishfinder echolotui gamintojas suteikia 24 mėnesių garantiją, baterijos garantija - 90 dienų.

 

Deeper 3.0 išmanusis belaidis žuvų ieškiklis suderinamas su iOS ir Android mobiliaisiais įrenginiais. Bluetooth technologija leidžia užtikrinti 40 m atstumą tarp Deeper 3.0 ir mobiliojo įrenginio.

 

Deeper 3.0 išmanusis žuvų ieškiklis vertingas žvejybos įrankis suteikiantis daug naudingos informacijos apie žūklės sąlygas vandens telkinyje. Sukurtas žuvų paieškai gylio ir vandens temperatūros nustatymui, dugno reljefo ir kitos sėkmingai žūklei reikalingos informacijos aptikimui.  

Deeper išmanioji programėlė turi daug naudingų galimybių tokių kaip pozicijos nustatymas realiuoju laiku, neribota gautų skenavimo duomenų istorija ir poledinės žūklės režimas, išmanusis žuvų ieškiklis Deeper 3.0 puikus pagalbininkas visomis sąlygomis ir tinkantis visiems žvejybos būdams.

 

Sonaro galimybės:

Belaidis Bluetooth ryšys

Dvidažnis sonaras

Tinkamas naudoti jūros ir gėlam vandeny

Mažas ir lengvas korpusas

Įkrauna baterija, budėjimo trukmė iki 6 h

Pilnai pasikrauna per 2 valandas

 

Išmaniosios programėlės galimybės:

Pozicijos nustatymas realiu laiku ir interneto ryšio nereikalaujantys žemėlapiai

Neribota gautų skenavimo duomenų istorija

Poledinės žūklės režimas

Gylio, temperatūros, žuvies ir dugno reljefo nustatymas

Mėnulio fazių kalendorius, užrašai, fotokamera, socialinių tinklų modulis

Klasikinis, dienos ir nakties ekrano režimas

Automatinė išsijungimo funkcija, taupanti baterijos energiją

 

Belaidė Bluetooth technologija

Deeper 3.0 išmanusis belaidis žuvų ieškiklis duomenų perdavimui naudoja Bluetooth ryšį, ši technologija nereikalauja interneto ar mobiliojo ryšio. Bluetooth užtikrina atstumą tarp Deeper 3.0 ir mobiliojo įrenginio iki 40 m. Maksimalus skenuojamas gylis 40 m.

 

Suderinamumas 

Deeper išmanioji programėlė palaiko daugiau nei 9800 iOS ir Android mobiliųjų įrenginių. Programėlės veikimui nėra būtinas interneto ryšys.  Offline režime vartotojas gali naudotis mėnulio fazių kalendoriumi, užrašais, žemėlapiais, fotokamera, dienos/nakties režimu ir k.t. Esant galimybei naudotis interneto ryšiu aktyvuojama orų prognozė ir galimybė dalintis laimikio nuotrauka socialiniuose tinkluose.

Deeper išmanioji programėlė palaiko BG, CZ, ZH, NL, FI, FR, DE, HU, IT, JP, KR, LT, MY, NO, PL, PT, RO, RU, SK, ES, TR, UA kalbas.

 

   Savo telefonui ar planšetiniam kompiuteriui echoloto Deeper aplikacija NEMOKAMAI galite parsiųsti paspaude ant šių nuorodų (pagal savo telefono operacine sistema):

 

google play deeper aplikacija       App store deeper aplikacija

Pagalba vartotojams


Apmokėjimas už prekes

   Jūsų patogumui siūlome 7 skirtingus apmokėjimo būdus.

Mokėti grynaisiais, kurjeriui pristačius prekes

   Patogu mėgstantiems atsiskaityti grynais. Jums nereikės mokėti iš anksto – mokėsite tik kurjeriui pristačius prekę į Jūsų namus.

SVARBU: mokėdami pristatymo metu turėkite tikslią, užsakyme nurodytą pinigų sumą!

 

Mokėti paprastu banko pavedimu

   Pasirinkus šį apmokėjimo už prekes būdą, Jums bus išsiųstas elektroninis laiškas su išankstinio apmokėjimo sąskaita ir Jūs įprastu būdu pervesite užsakyme nurodytą sumą prisijungę prie savo el. bankininkystės  sistemos. Arba nuvykę į banko skyrių pateiksite atspausdintą išankstinio mokėjimo sąskaitą ir pavedimą už Jus padarys banko darbuotojas.

DĖMESIO: mokėjimo paskirties laukelyje reikia BŪTINAI nurodykite Prasom.lt užsakymo numerį, kuris yra nurodytas išankstinėje sąskaitoje (pvz. IPRA 0023).

Įmonės rekvizitai:

Gavėjas: UAB Prasom (būtina) 

Saskaita AB „Swedbank“ LT76 7300 0101 2045 5228

                                              arba

Saskaita AB „DNB“ LT75 4010 0442 0109 4058

Įmonės kodas: 302475283 (būtina) 

Mokėjimo paskirtis: užsakymo numeris (nurodytas išankstinėje sąskaitoje pvz. IPRA 0023

 

Mokėti per Mokejimai.lt sistemą

   Prasom.lt galite atsiskaityti naudojantis visų didžiųjų Lietuvos bankų el.bankininkystės sistemomis. Pasirinkus banką ir paspaudus „Sekantis žingsnis“, būsite nukreipti į savo banko tinklalapį. Sistema automatiškai suformuos Jūsų mokėjimą. Atlikus mokėjimą sistema sugražins Jus atgal į Prasom.lt

Atsiskaitymas per swedbank, seb, dnb,nordea,siauliu banka

 

Mokėkite su virtualia kreditinė kortelė Sving

1. Limitas iki 3 000 Eur

2. 45 dienos be jokių mokesčių pirkiniams iš el.parduotuvių apmokėti 

3. Galimybė mokėti dalimis iki 12 mėn. laikotarpio tik su 2,99 mėn. Palūkanomis

4. Neužima vietos piniginėje

5. Transakcijos tik su el.paštu ir SMS žinute gautu PIN

6. Nereikia vykti į banką - virtualią kreditinę kortelę galite aktyvuoti pirmo pirkimo metu su Sving 

Mokėkite su virtualia kreditinė kortelė Sving

Pirkimas išsimokėtinai internetu su „Mokilizingu“

1. Išsirinkite prekę/paslaugą.

2. Užpildykite reikalingus duomenis ir pasirinkite apmokėjimo būdą „Pirkti išsimokėtinai Mokilizingu“. Jūs būsite tiesiogiai nukreipti į „Mokilizingo“ apsipirkimo internetu savitarną.

3. Patvirtinkite savo duomenis įvesdami asmens kodą bei pasirašykite  asmens duomenų tvarkymo sutikimą pervesdami 1ct iš savo banko sąskaitos.

4. Užpildykite papildomus duomenis reikalingus Jūsų mokumo įvertinimui.

5. Jeigu Jūsų mokumas bus įvertintas teigiamai, Jums bus pateikti išsimokėjimo planų variantai, kur galėsite pasirinkti Jums palankiausias sąlygas.

6. Pasirinkę planą, pasirašykite sutartį dar kartą atlikdami 1ct pavedimą iš savo banko sąskaitos.

7. Jeigu viską atlikote teisingai – Sveikiname, Jūs sudarėte sutartį ir netrukus būsite nukreipti atgal į elektroninę parduotuvę, kur jūsų užsakymas netrukus bus pradėtas vykdyti.

Pirkimas išsimokėtinai internetu su Mokilizingu

Mokėti SB lizingu

   Prekę gauk dabar – mokėk vėliau po truputį. Prasom.lt galite įsigyti prekę išsimokėtinai pasinaudojus Ūkio banko lizingu. Patogus būdas įsigyti prekes nelaukiant.

   Kaip tai vyksta?

1. Patinkančias prekes įdėkite į krepšelį.

2. Žingsnyje „Mokėjimo būdas“ pasirinkite „Mokėti ŪKIO banko lizingu“.

3. Jus automatiškai nukreips į Ūkio banko lizingo tinklalapį. Įveskite savo asmens kodą ir spauskite "Sutinku".

4. Identifikuokite save per elektroninė bankininkystės sistemą. Patvirtinkite, kad pasirašote dokumentą.

5. Dar kartą patikrinkite ar teisingai suvedėte duomenis, pasirinkite mokėjimo laikotarpį, mokėjimo datą ir spauskite „Sudaryti sutartį“

6. Sveikiname - sutartis sudaryta. Per 24h su Jumis susisieks vadybininkas ir praneš ar sutartis patvirtinta ir kokios sąlygos Jums siūlomos.

7. Kartu su preke kurjeris pristatys ir „Ūkio banko lizingas" sutartį. Pasirašykite ant visų sutarties kopijų, viena priklausys jums, kitas perduosite kurjeriui kartu su dokumentų kopijomis (žr. toliau "Kurjeriui pateikite").

8. Įvykdžius šiuos įsipareigojimus pagal išperkamosios nuomos sutartį prekė tampa Jūsų nuosavybe. Prekei galioja visi garantiniai laikotarpiai bei kokybiniai įsipareigojimai.

Kurjeriui pateikite:

   LR paso arba asmens tapatybės kortelės kopiją.

   Pasirašytas sutartis (vieną pasiliekate sau, kitas dvi atiduodate kurjeriui).

SB lizingas

Pirkti išsimokėtinai su „General Financing“

   Ypač geros sąlygos perkant išsimokėtinai internetu su „General Finansing“!

   Ypatingos pirkimo išsimokėtinai sąlygos galioja perkant prekes išsimokėtinai internetu visose „Paysera“ partnerių elektroninėse parduotuvėse, kurių vertė nuo 50 iki 15 000 Eur.

Pirkimo išsimokėtinai sąlygos:

• metinė palūkanų norma – 14 %;

• sandorio sudarymo mokestis – 3 %;

• mėnesinis tvarkymo mokestis – 0,20 Eur;

• sandoris sudaromas ne ilgesniam nei 60 mėn. laikotarpiui.

   Pavyzdžiui, jei įgyjamos prekės kaina 300 Eur ir sutartis sudaroma 12 mėnesių laikotarpiui su draudimu, metinė palūkanų norma – 14 %, sandorio sudarymo mokestis – 3 % ir draudimo kaštai – 2,3 %, tvarkymo mokestis – 0,20 Eur, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 28,48 %, mėnesio įmoka – 28,58 Eur, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma – 342,96 Eur. Skolinantis kitokią nei 300 Eur sumą arba pasirinkus kitokį nei 12 mėn. sutarties terminą – nurodyti dydžiai gali skirtis.

   Sutarties laikotarpį galite pasirinkti patys arba Jums bus pasiūlytas atsižvelgiant į mokumo ir rizikos įvertinimo rezultatus.

   Pateikti skaičiavimai yra preliminarūs ir nelaikomi UAB „General Financing“ įsipareigojimu.

Kaip pirkti?

1. Išsirinkite prekę arba paslaugą.

2. Elektroninių atsiskaitymų sistemoje Mokėjimai.lt pasirinkite  „General Financing“ apmokėjimo būdą ir Jūsų prekių arba paslaugų krepšelis bus automatiškai perkeltas į pirkimo išsimokėtinai internetu sistemą.

3. „General Financing“ sistemoje patvirtinkite savo tapatybę ir sutikimą tvarkyti Jūsų asmens duomenis.

4. „General Financing“ sistemoje įveskite duomenis reikalingus mokumo įvertinimui ir netrukus gausite atsakymą.

5. Jeigu Jūsų mokumas bus įvertintas teigiamai, pasirinkite tinkamiausias finansavimo sąlygas, patvirtinkite savo tapatybę antrą kartą sutarties pasirašymui. 

6. Sėkmingai užbaigus pirkimo išsimokėtinai procesą internetu, būsite automatiškai grąžinti į elektroninę parduotuvę, kuri iš karto pradės vykdyti Jūsų užsakymą.

Pirkimo išsimokėtinai internetu privalumai:

1. Greita, patogi ir nesudėtinga procedūra, trunkanti apie 15 min.;

2. Viską atliksite vienu prisėdimu prie kompiuterio;

3. Nereikės kopijuoti ar skanuoti dokumentų ir siųsti jų elektroniniu paštu/faksu;

4. Jūsų mokumo įvertinimas ir atsakymas dėl sutarties sudarymo bus pateikti iš karto;

5. Galėsite pasirinkti Jums labiausiai tinkantį sutarties terminą ar įmokos dydį;

6. Prekės finansavimo sutartį pasirašysite elektroniniu būdu – nereikės niekur eiti, nieko laukti.

Finansavimo sąlygos perkant išsimokėtinai internetu su „General Financing": 

1. finansuosime pirkinio kainą nuo 50 iki 3 000 eur;

2. skolindamiesi iki 600 Eur, galėsite pasirinkti mokėjimo terminą iki 3 metų;

3. skolindamiesi daugiau nei 600 Eur, galėsite pasirinkti mokėjimo terminą iki 5 metų;

4. pirmąją įmoką galėsite atidėti iki 1 mėnesio;

5. pirkdami prekę išsimokėtinai iš karto tapsite prekės savininku;

6. galėsite naudotis vienu plačiausių įmokų surinkimo tinklų.

Pirkimo išsimokėtinai internetu paslauga gali pasinaudoti asmenys: 

1. Gaunantys atlyginimą pagal darbo sutartį;

2. Gaunantys „Sodros" mokamas nuolatines išmokas (pensijas, pašalpas ir pan.).

Norint pasinaudoti pirkimo išsimokėtinai paslauga internetu, reikia turėti vieną iš asmens tapatybę įrodančių dokumentų: 

1. Lietuvos Respublikos piliečio pasą;

2. Asmens tapatybės kortelę.

Taupykite savo laiką, pirkite išsimokėtinai internetu!

Pirkti išsimokėtinai su General Financing


Prekių pristatymas

      Prekių užsakymas pradedamas vykdyti, t. y. prekės išsiunčiamos gavėjui, tik gavus apmokėjimą. O jeigu pirkėjas pasirinko apmokėjimo būdą „Mokėti grynaisiais, kurjeriui pristačius prekes“, tada prekės išsiunčiamos po to, kai gaunamas užsakymo patvirtinimas telefonu ( patiems skambinti nereikia, su Jumis susisieks Prasom.lt vadybininkas darbo dienomis nuo 09.00 iki 17.00).

   Visos el. parduotuvėje rodomos prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo, nebent prie prekių aprašymo yra nurodyta kitaip. Gavus ir patvirtinus užsakymą iki 14 val, prekės dažniausiai pristatomos jau kitą darbo dieną.

FAKTAI: 90 % užsakymų įvykdomi per 24 valandas. 7 % užsakymų įvykdoma per 48 valandas. 2 % per 72 valandas. Ir tik 1% vykdomi ilgiau nei 72 valandas.

    Dėmesio! Prekes tikrinkite priėmimo metu, prieš pasirašant ant prekės priėmimo dokumentų. Pirmos apžiūros metu esant matomiems prekės pakuotės pažeidimams, kurie galėjo atsirasti prekių transportavimo metu  - informuokite siuntėją 8-666 11 188 o ant priėmimo dokumentų būtinai aprašykite matomus trūkumus. Po prekių priėmimo pretenzijos dėl pažeidimų (ne gamyklinio broko) nėra tenkinamos.   

   Dėmesio! Įmonė nevykdo stendinės prekybos (neturi parduotuvės salono), todėl apžiūrėti prekių gyvai galimybės nėra. Visos prekės parduodamos naujos ir neišpakuotos (originaliose pakuotėse) ir siunčiamos per 1 - 3 darbo dienas, tiesiai iš įmonės arba gamintojų sandėlių. Įmonės sandėliai randasi Vilniuje, Kaune, Šiauliuose ir Rygoje. Jūsų patogumui, iš anksto suderinus su pardavėju, yra galimybe prekes iš sandėlio pasiimti patiems.    

   Prekės pristatomos darbo dienomis. Pageidaujant ir suderinus telefonu, už papildomą mokestį (+3 Eur) prekes galima pristatyti ir šeštadienį, tačiau tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys).

   

 

Pristatymo kaina

   Prekių, kurių bendras svoris neviršija 31,5 kg ( nešiojami kompiuteriai, ausinės, trintuvai, epiliatoriai) pristatymas visoje Lietuvoje kainuoja 2 eur (išskyrus Neringos savivaldybę, į kurią pristatymas papildomai kainuoja +12 Eur).

   Prekės, kurių bendras svoris neviršija 31,5 kg pristatomos nemokamai, jeigu jų vertė yra didesne nei 280 Eur (išskyrus Neringos savivaldybę, į kurią pristatymas papildomai kainuoja + 12 Eur).

   Prekėms, kurių svoris viršija 31,5 kg yra taikomas 5 Eur (šaldytuvai, skalbimo mašinos, serveriai, šaldikliai, viryklės)  siuntimo mokestis. Šis mokestis netaikomas, prekėms kurių vertė didesnė nei 500 Eur. 

   Didelių gabaritų prekės (šaldytuvai, skalbimo mašinos, serveriai, šaldikliai, viryklės) pristatomos iki Jūsų gyvenamosios vietos (pvz. daugiabučio namo laiptinės, nuosavo namo kiemo). Jeigu Jums reikalinga užnešimo paslauga, ją galite užsakyti atskirai - kaina 5 Eur.

   Prekes Jums pristatys siuntų vežimo kompanija DPD

Pristatymas DPD kurjeriui


Prekių garantija ir grąžinimas

    Visoms Prasom.lt parduotoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai, kurių sąlygos bei terminai nurodomi tų prekių aprašymuose. Prekei sugedus, garantiniu laikotarpiu remontas atliekamas nemokamai. Garantinis laikotarpis yra nurodomas prekės pirkimo dokumente (PVM sąskaitoje faktūroje). Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus (PVM sąskaitą faktūrą, kuri tuo pačiu yra ir garantinis talonas) bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus. Garantiniam laikotarpiui pasibaigus, prekės nėra priimamos garantiniam remontui, tačiau mes Jums rekomenduosime patikimus po garantinio serviso specialistus! 

   PVM sąskaitą faktūrą yra siunčiama automatiškai el. paštu tuomet, kai prekės perduodamos kurjeriui o įsigalioja tada, kai prekės pasiekia savo gavėją. Kiti garantiniai dokumentai siunčiami atskirai, po užsakymo įvykdymo ir tik klientui pageidaujant ( elektroninė sąskaita faktūra yra lygiavertis dokumentas) jie kainuoja 0.30 Eur ( padengiant pašto išlaidas).

   Prekes tikrinkite priėmimo metu, prieš pasirašant ant prekės priėmimo dokumentų. Pirmos apžiūros metu esant matomiems prekės pakuotės pažeidimams, kurie galėjo atsirasti prekių transportavimo metu  - informuokite siuntėją 8-666 11 188 o ant priėmimo dokumentų būtinai aprašykite matomus trūkumus. Po prekių priėmimo pretenzijos dėl pažeidimų (ne gamyklinio broko) nėra tenkinamos.

 

Pastabos teikiant prekes garantiniam servisui

   1. Sugedus prekei reikia kreiptis garantiniame talone (PVM sąskaitoje faktūroje) nurodytu telefonu arba bendru parduotuvės informacijos numeriu (+370 661 1188, +370 603 52023), Jeigu galimybės paskambinti nėra, susisiekite el. paštu info@prasom.lt.

   2. Sugedusią prekę klientas privalo pateikti kartu su pirkimo dokumentu - PVM sąskaita faktūra, kuri yra GARANTINIS TALONAS.

   Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodyta prekė. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo prekę. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente prekė nėra tiksliai nurodyta (Tokiu atveju garantiniame dokumente turi būti nurodyti prekės identifikavimo duomenys).

   3. Sugedusią prekę reikia perduoti parduotuvės atstovui arba parduotuvės užsakytiems kurjeriams (derinama su elektroninės parduotuvės atstovu telefonu +370 661 1188 arba el. paštu info@prasom.lt).

   4. Kurjeriui prekė turi būti perduota saugiai supakuotoje pakuotėje, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos.

   5. Gedimui nepasitvirtinus ar nustačius garantijos sąlygų pažeidimus, visas išlaidas susijusias su prekės transportavimu apmoka klientas.

   6. Dėl gamintojo kaltės sugedusi prekė yra keičiama nauja arba šalinami gedimai per 3-21 darbo dienas, nuo prekės perdavimo garantiniam servisui.

   7. Jei gedimų, kurie atsirado eksploatuojant prekę garantiniu laikotarpiu negalima pašalinti ir jei nėra galimybės jos pakeisti nauja, grąžinami pinigai.

   8. Pardavėjas neatsako už gedimo metu prarastą informaciją (taikoma kompiuteriams, duomenų saugojimo įrenginiams) ir dėl to patirtų nuostolių, todėl patariame nuolatos daryti duomenų kopijas.

 

Garantinio ir po garantinio aptarnavimo centrai

   Sugedus Jūsų įsigytai prekei, mes Jus nukreipsime į artimiausią garantinį centrą. Jūsų patogumui, susitarus galime paimti prekę, pristatyti į garantinį centrą ir gražinti Jums jau po remonto. Tereikia susisiekti su mumis el. paštu: info@prasom.lt arba skambinti mob. +370 661 1188.

 

Prekių grąžinimas

   Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties (PREKĖS PIRKIMO PARDAVIMO TAISYKLES RASITE ČIA), sudarytos naudojant ryšio priemones per 14 (darbo) dienų nuo prekės pristatymo, pranešdamas apie tai el. paštu info@prasom.lt telefonu +370 661 1188 arba raštu pardavėjui. Prašymą pakeisti prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus rasite čia *.doc *.pdf

   Sumokėta pinigų suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pateikto prekės grąžinimo prašymo gavimo. Prašymą pakeisti prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus rasite čia *.doc *.pdf

  Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti UAB "Prasom" konsultanto nurodytu adresu. Pardavėjas apmoka prekės transportavimo išlaidas.

Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

   - grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

   - prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

   - prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;

   - grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

   - grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą(PVM sąskaitą-faktūra, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

   - negrąžinamų prekių sąrašas (DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO. Nauja nutarimo redakcija nuo 2014-07-29:  Nr. 738, 2014-07-22, paskelbta TAR 2014-07-28 i. k. 2014-10565).


Pirkimo – pardavimo taisyklės

 

UAB „PRASOM“ INTERNETO PARDUOTUVĖS WWW.PRASOM.LT PIRKIMO PARDAVIMO TAISYKLĖS

1. SĄVOKOS

1.1. Pirkimo pardavimo taisyklės – šios nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo sutarties, kuriomis nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.prasom.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.2. Internetinė parduotuvė – www.prasom.lt interneto tinklapyje esanti elektroninė parduotuvė, kurioje Pirkėjas, prisiregistravęs ir neprisiregistravęs prie Internetinės parduotuvės sistemos, gali pirkti Pardavėjo siūlomas prekes. 

1.3. Pardavėjas – UAB „Prasom“, įregistruota ir veikianti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, registracijos Nr. 302475283, veikianti adresu Gegužių g. 76-23, LT-78363, Šiauliai, internetinis adresas www.prasom.lt.

1.4. Pirkėjas – asmuo, atitinkantis šių Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2 punkte numatytus reikalavimus ir įsigijęs prekių Internetinėje parduotuvėje.

1.5. Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta prekių pirkimo – pardavimo sutartis, kurią sudaro prekių užsakymo paraiška, kurią Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Internetinę parduotuvę, ir Pirkimo pardavimo taisyklės su vėlesniais pakeitimais ir papildymais.

2. BENDROSIOS SĄLYGOS

2.1. Šia Pirkimo – pardavimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir pristatyti prekę Pirkėjui, jeigu Pirkėjas užsakė pristatymo paslaugą o Pirkėjas įsipareigoja priimti prekę ir sumokėti už ją nustatytą pinigų sumą bei atlyginti pristatymo išlaidas, šioje Sutartyje numatytomis sąlygomis.

2.2. Pirkti Internetinėje parduotuvėje turi teisę prisiregistravę bei neprisiregistravę prie Internetinės parduotuvės sistemos Pirkėjai, kurie yra:

2.2.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. 18 metų sulaukę asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

2.2.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų;

2.2.3. juridiniai asmenys;

2.2.4. visų anksčiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

2.3. Pirkimo pardavimo taisyklių 2.2.2. punkte nurodyti nepilnamečiai asmenys turi teisę pirkti Internetinėje parduotuvėje tik turėdami tėvų, įtėvių ar kitų įgaliotų asmenų sutikimą, išskyrus atvejus, kai šie asmenys savarankiškai disponuoja savo uždarbiu ar asmeninėmis lėšomis.

2.4. Prekybos veikla Internetinėje parduotuvėje yra vykdoma iš Lietuvos Respublikos.

3. PIRKĖJO TEISĖS

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje šių Pirkimo pardavimo taisyklių ir Internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių Pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos Internetinėje parduotuvėje, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo daikto pristatymo Pirkėjui dienos Civilinio kodekso ir šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.

4. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

4.1. Pirkėjas, pateikęs užsakymą Internetinėje parduotuvėje, privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.

4.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo ne vėliau kaip per 1 dieną informuoti apie tai Pardavėją.

4.3. Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti Pirkėjo sąskaitos informacijos formoje pasikeitusius duomenis.

4.4. Pirkėjas, naudodamasis Internetinės parduotuvės paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Pirkimo pardavimo taisyklių kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

5. PARDAVĖJO TEISĖS

5.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis pateikiamas Internetinėje parduotuvėje.

5.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia Pirkimo pardavimo taisyklių 4 punkte nurodytus įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Internetine parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją.

5.3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

5.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1, 8.2.2, 8.2.3, 8.2.4 ir 8.2.5 punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.

6. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse ir Internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis (registruotis Internetinės parduotuvės sistemoje, sudaryti Internetinėje parduotuvėje prekių krepšelį, pateikti užsakymą, apmokėti užsakymą, išsiųsti užsakymą).

6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu Pirkimo pardavimo taisyklių 9 punkte nurodytomis sąlygomis.

6.3. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo už prekes sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, jeigu Pirkėjas buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą už prekes.

7. PIRKĖJO REGISTRACIJA IR PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

7.1. Pirkėjas gali pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje internetiniu adresu www.prasom.lt, arba neužsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje pagal šiame tinklalapyje pateiktas taisykles.

7.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as) prekę(es), suformavęs prekių krepšelį, užpildęs prekių užsakymo formą ir paspaudęs aktyvią nuorodą „PATVIRTINTI IR APMOKĖTI”, susipažinęs su Pirkimo pardavimo taisyklėmis ir įsipareigojęs jų laikytis (varnele pažymėjęs „Sutinku su taisyklėmis“) gauna užsakymą patvirtinantį elektroninį laišką. 

7.3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma Internetinės parduotuvės duomenų bazėje. Pirkėjas turi galimybę prisijungęs prie Internetinės parduotuvės sistemos matyti pirkimo istoriją.

8. PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

8.1. Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės nurodomos kartu su jų pardavimo kaina. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos litais ir eurais su PVM. Į prekių kainą prekių pristatymo išlaidos neįeina. Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas, pasirinkęs konkretų prekių pristatymo būdą.

8.2. Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekes vienu iš šių būdų:

8.2.1. naudodamas elektroninę bankininkystę – kai išankstinis apmokėjimas atliekamas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pasirinkęs šį mokėjimo būdą, Pirkėjas mokėjimo paskirties laukelyje turi nurodyti užsakymo numerį, kuris yra pateiktas Pirkėjui atsiųstoje išankstinio apmokėjimo sąskaitoje. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią Internetinės parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.

8.2.2. sumokėdamas už prekę grynaisiais pinigais Užsakovui patogiame banke. Pasirinkęs šį mokėjimo būdą, Pirkėjas mokėjimo paskirties laukelyje turi nurodyti užsakymo numerį, kuris yra pateiktas Pirkėjui atsiųstoje išankstinio apmokėjimo sąskaitoje. Pinigus Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią Internetinės parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje;

8.2.3. sumokėdamas už prekę per elektroninio atsiskaitymo sistemą “Mokėjimai.lt” (“Paysera”). Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka “Mokėjimai.lt”, kadangi visos piniginės operacijos vyksta šioje elektroninio atsiskaitymo sistemoje;

8.2.4. sumokėdamas už prekę „Maxima“ parduotuvėse, Lietuvos spaudos ar „Narvesen“ kioskuose arba “Perlas” terminaluose – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs išankstinio apmokėjimo sąskaitą ir nuėjęs į artimiausią „Maxima“ parduotuvę, Lietuvos spaudos ar „Narvesen“ kioską arba “Perlas” terminalą apmoka jį kasoje;

8.2.5. sumokėdamas už prekę prekės atsiėmimo metu – tai apmokėjimas, kai Pirkėjas atlieka apmokėjimą grynaisiais pinigais kurjerių tarnybos darbuotojui, pristačiusiam prekę;

8.2.6. sumokėdamas už prekę lizingu (išsimokėtinai) – tai apmokėjimas, kai Pirkėjas prekių pristatymo metu pasirašo lizingo sutartį su Pirkėjo pasirinkta vartojimo kredito paslaugas teikiančia įmone (UAB “Mokilizingas”, UAB “Ūkio banko lizingas” arba UAB “General Financing”).

8.3. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1, 8.2.2, 8.2.3. ir 8.2.4. punktuose numatytą mokėjimo būdą, Pirkėjas įsipareigoja atlikti išankstinį apmokėjimą už prekes. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1, 8.2.2, 8.2.3., 8.2.4. ir 8.2.6. punktuose nurodytus mokėjimo už prekes būdus, prekių siuntinys pradedamas formuoti ir prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo mokėjimo įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą dienos arba lizingo sutarties formos užpildymo dienos. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.5. punkte numatytą mokėjimo už prekes būdą, prekių siuntinys pradedamas formuoti ir pristatymo terminas skaičiuojamas nuo Pirkėjo užsakymo gavimo dienos.

8.4. Pardavėjas neatsako už mokėjimų pavedimų pagal šių Pirkimo pardavimo taisyklių 8.2.1, 8.2.2, 8.2.3., 8.2.4. ir 8.2.6. punktus įvykdymą ir laiku įskaitymą į Pardavėjo sąskaitą.

9. PARDAVĖJO TAIKOMOS AKCIJOS IR “PRAŠOM LITAI” LOJALUMO PROGRAMA

9.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra rengti ir vykdyti įvairias akcijas, pavyzdžiui, prekių kainos sumažinimus, rinkinių formavimus, nuolaidų kodų suteikimus.

9.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo keisti akcijų trukmę, sąlygas arba jas atšaukti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik nuo jų atlikimo momento ir nėra taikomas iki jų pateiktiems užsakymams. Informacija apie vykstančias akcijas pateikiama Internetinės parduotuvės tinklalapyje.

9.3. Vieno apsipirkimo metu Pirkėjas gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą.

9.4. Išparduodamoms prekėms nuolaidos nėra taikomos. Pardavėjas turi teisę vienašališkai nustatyti kitas prekių rūšis, kurioms nuolaidos nėra taikomos.

9.5. „Prašom litai” lojalumo programos dalyviais gali būti tik Internetinės parduotuvės sistemoje užsiregistravę Pirkėjai. 

9.6. Pirkėjui apmokėjus už prekes, Pirkėjui suteikiama “Prašom litų” suma, lygi 1 procentui prekių kainos. “Prašom litų” balansas ir sąskaitos yra pateikiamos Internetinės parduotuvės tinklalapio “Mano sąskaita” skiltyje. 

9.7. Nepanaudoti “Prašom litai” galioja visą Pirkėjo registracijos Internetinės parduotuvės sistemoje laiką.

9.8. “Prašom litus” Pirkėjas gali panaudoti prekėms, kurioms taikoma Pardavėjo nustatyta nuolaida. Nuolaidos kodai su konkrečia pinigų suma ir “Prašom litai” taikomi ne daugiau nei 50 procentų prekės vertės padengimui. 

9.9. Nuolaidos kodai su konkrečia pinigų suma ir “Prašom litai” į grynuosius pinigus nėra keičiami.

10. PREKIŲ PRISTATYMAS

10.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti prekių pristatymo vietą.

10.2. Pirkėjui gavus Pirkimo pardavimo taisyklių 7.2. punkte nurodytą užsakymą patvirtinantį elektroninį laišką, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju registracijos ar užsakymo formoje nurodytu telefono numeriu ir suderina pristatymo sąlygas.

10.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.

10.4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

10.5. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių aprašymuose terminų arba Pirkėjo ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.

10.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.

10.7. Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą žymintį dokumentą.

10.8. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.

10.9. Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokestis, kai prekės yra pristatomos per kurjerių tarnybą: perkant prekes, kurių bendras svoris yra 31,5 kg. ir mažiau – 7 Lt. (perkant už daugiau nei 1000 Lt. – prekės pristatomos nemokamai); perkant prekes, kurių bendras svoris yra daugiau nei 31,5 kg. – 20 Lt. (perkant už daugiau nei 2000 Lt. – prekės pristatomos nemokamai). Už papildomas paslaugas (pavyzdžiui, sunkių prekių užnešimo paslauga) taikomas papildomas mokestis. Pardavėjas turi teisę taikyti specialias prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčio nuolaidas, Pirkėjams, atitinkantiems Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje nustatytas sąlygas.

10.10. Prekės pristatomos nuo pirmadienio iki penktadienio. Esant individualiam susitarimui tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, už papildomą mokestį prekės gali būti pristatomos šeštadienį. Prekės šeštadieniais pristatomos tik į Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius ir Panevėžį.

10.11. Prekės pristatomos tik Lietuvoje.

11. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS

11.1. Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme, pateikiamame internetiniame tinklalapyje www.prasom.lt.

11.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

11.3. Parduodamoms prekėms taikomos gamintojo suteikta prekės kokybės garantija, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi prekės aprašyme.

11.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas arba gamintojas prekėms prekių kokybės garantijos nesuteikia, galioja teisės aktuose nustatyta tokių prekių kokybės garantija.

11.5. Prekių garantinės priežiūros paslaugas Pirkėjui suteikia Pardavėjo nurodytas prekių garantinio aptarnavimo centras.

11.6. Pardavėjas neatsako už prekės gedimo atveju Pirkėjo prarastą informaciją ir kitus patirtus nuostolius.

11.7. Tais atvejais, kai teisės aktai konkrečių prekių atžvilgiu nustato prekių tinkamumo naudoti terminą, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad Pirkėjui būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

12. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

12.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais (DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO. Nauja nutarimo redakcija nuo 2014-07-29:  Nr. 738, 2014-07-22, paskelbta TAR 2014-07-28 i. k. 2014-10565)

12.2. Pirkėjas, Pirkimo pardavimo taisyklių 12.1 punkte nurodytais atvejais norėdamas grąžinti prekę, turi užpildyti Pardavėjo nustatytos formos prekių grąžinimo dokumentą, kuris Pirkėjo prašymu atsiunčiamas Pirkėjui elektroniniu paštu, arba pranešti Pardavėjui nurodytu telefono numeriu. Prekių grąžinimo dokumentas pateikiamas kartu su grąžinama preke. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas), visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus.

12.3. Prekių siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti, apmoka Pirkėjas. 

12.4. Pirkėjui atsisakius Pirkimo pardavimo sutarties ir grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

12.4.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

12.4.2. grąžinama prekė turi būti nepraradusi savo prekinės išvaizdos (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę);

12.4.3. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

12.4.4. grąžinama prekė turi būti nenaudota.

12.5. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.

12.6. Pirkėjo teisė atsisakyti sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas visiškai įvykdys sutartį; sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms; sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas; sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo; sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos; sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas Pirkėjui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties. 

12.7. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis taisyklėmis, patvirtina, jog supranta, kad 12.6. punkte nurodytoms prekių kategorijoms priklauso ir elektroninės knygos, garso ir vaizdo kūriniai, fonogramos bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinės programos ir kitos panašaus pobūdžio prekės, t. y. Pardavėjas nesuteikia Pirkėjui teisės nenurodant pagrindo atsisakyti sutarties, sudarytos dėl šių prekių.

12.8. Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų: kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba: jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.

12.9. Pirkėjas praneša Pardavėjui apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą: pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Prašymo pakeisti prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus formą rasite čia *.doc *.pdf

12.10. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, pasibaigia šalių pareigos vykdyti nuotolinę sutartį ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį arba sudaryti nuotolinę sutartį ar sutartį ne prekybos patalpose, jeigu Pirkėjas buvo pateikęs pasiūlymą ją sudaryti.

12.11. Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžina Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

12.12. Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina tik vieną ar kelias, bet ne visas pristatytas prekes, prekių pristatymo išlaidos jam nėra grąžinamos, jei pristatymo suma nepriklauso nuo pristatytų prekių kiekio, vertės ar kitų savybių. Tais atvejais, kai pristatymo suma priklauso nuo pristatytų prekių kiekio, vertės ar kitų savybių, pirkėjui grąžinama ta pristatymo mokesčio dalis, kuria padidėjo pristatymo mokestis lyginant su ta, kurią Pirkėjas būtų turėjęs sumokėti neužsisakęs grąžinamos(ų) prekės(ių). 

12.13. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. 

12.16. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.

12.15. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi perduoti prekes Pardavėjui konsultanto nurodytu adresu arba Pardavėjo atsiųstam kurjeriui. Kurjerio atvykimo laikas derinamas su Pirkėju telefonu arba elektroniniu paštu. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

12.16. Pirkėjas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Pirkėjas neatsako už prekės vertės sumažėjimą, jeigu Pardavėjas nepateikė Pirkėjui informacijos apie teisę atsisakyti sutarties pagal galiojančius teisės aktus (DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO. Nauja nutarimo redakcija nuo 2014-07-29:  Nr. 738, 2014-07-22, paskelbta TAR 2014-07-28 i. k. 2014-10565).

12.17. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sudarytos sutarties, automatiškai nutraukiamos papildomos sutartys be jokių išlaidų Pirkėjui, išskyrus išlaidas, kurios numatytos šiame straipsnyje ar Civilinio kodekso 6.22812 straipsnyje. Papildomomis sutartimis laikomos sutartys, pagal kurias Pirkėjas įsigyja prekių ar paslaugų, susijusių su sudaryta sutartimi, o tas prekes tiekia ar paslaugas teikia Pardavėjas ar kitas asmuo pagal susitarimą su Pardavėju. Pirkėjas privalo nedelsdamas pranešti raštu kitai sutarties šaliai apie papildomos sutarties nutraukimą ir pateikti duomenis apie nuotolinės sutarties arba ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą. Atskiras Pirkėjo pranešimas nereikalingas tais atvejais, kai papildoma sutartis buvo sudaryta su tuo pačiu Pardavėju, kuriam buvo pranešta apie sutarties atsisakymą pagal Civilinio kodekso 6.22810 straipsnį. 

13. ATSAKOMYBĖ

13.1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

13.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetinės parduotuvės sistema.

13.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungimui prie Internetinės parduotuvės naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, nors tokia galimybė Pirkėjui buvo suteikta.

13.5. Pardavėjas nėra atsakingas už Internetinėje parduotuvėje esančių nuorodų į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, už juose esančią informaciją ar vykdomą veiklą. Pardavėjas aukščiau nurodytų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms bei asmenims neatstovauja.

13.6. Žalos atveju, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

14. PRIVATUMO POLITIKA IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGA

14.1. Bendrovė užtikrina duomenų subjektų teises pagal Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir kitus asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančius norminius teisės aktus. Pardavėjas tvarko Pirkėjo pateiktus asmens duomenis elektroninės prekybos (klientų užsakymų vykdymo ir garantinio aptarnavimo) ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

14.2. Pardavėjas gauna bei tvarko elektroninės prekybos tikslu Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, telefono ryšio numerį, elektroninio pašto adresą, adresą. Šie asmens duomenys saugomi bei tvarkomi iki užsakymo visiško įvykdymo. Po to duomenys perkeliami į pasyvią duomenų bazę ir saugomi visą garantinio aptarnavimo laikotarpį. Suėjus minėtiems terminams, asmens duomenys sunaikinami bendrovės įgalioto darbuotojo.

14.3. Pardavėjas gauna Pirkimo pardavimo taisyklių 14.2 punkte nurodytus asmens duomenis tiesiogiai iš Pirkėjo (jam prisiregistravus internetinio puslapio kliento paskyroje, inicijavus pirkimo – pardavimo sutartį). Pardavėjas netvarko kitais būdais gautų asmens duomenų.

14.4. Pirkėjas patvirtina, kad jis turėjo galimybę susipažinti su asmens duomenų tvarkymo sąlygomis bei turi šias teises:

14.4.1. Pirkėjas pateikęs Pardavėjui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi teisę susipažinti su savo duomenimis bei tikrinti, kaip jie yra tvarkomi, t. y. gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ar kitų įstatymų nuostatų;

14.4.2. Pirkėjas sutikimą arba nesutikimą dėl jo asmens duomenų tvarkymo išreiškia raštu, elektroniniu paštu, kuriuo registravosi internetinėje parduotuvėje, nurodydamas savo vardą ir pavardę;

14.4.3. kitas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme bei kituose norminiuose teisės aktuose numatytas teises. 

14.5. Reikalavimus ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, Pirkėjas turi teisę išreikšti raštu arba asmeniškai Pardavėjo veiklos vietoje.

14.6. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo asmens duomenų saugumą, įgyvendinti tinkamas technines ir organizacines priemones asmens duomenims apsaugoti nuo neteisėto sunaikinimo ar / ir atsitiktinio pakeitimo, atskleidimo ir nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Visi Pardavėjo darbuotojai bei jo atstovai įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenis.

14.7. Asmens duomenis šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse nustatyta apimtimi ir tvarka Pardavėjas gali teikti tik duomenų subjektui, siuntų pristatymo bendrovėms, taip pat kitiems duomenų gavėjams, kai pagal įstatymus, teismo sprendimus ir kitus teisės aktus Pardavėjas yra įpareigotas pateikti asmens duomenis.

15. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

15.1. Bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai, susirašinėjimas, vyksta rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams. Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo momento praėjo 96 valandos.

15.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti Pirkimo pardavimo taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus Internetinės parduotuvės sistemoje prisiregistravęs Pirkėjas informuojamas prisijungimo metu. Pirkėjas perkantis prekes elektroninėje parduotuvėje sutinka su pakeistomis, pataisytomis, papildytomis Pirkimo padavimo taisyklėmis. Pirkėjo sutikimas išreiškiamas pateikiant užsakymą Pardavėjui. Galimybė įsigyti prekes Internetinėje parduotuvėje sudaroma tik Pirkėjams, kurie sutinka su galiojančiomis Pirkimo pardavimo taisyklėmis.

15.3. Ginčai, susiję su prekių pirkimu – pardavimu Internetinėje parduotuvėje, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.

2014.08.12 Taisyklių redakcija

Panašios prekės

Deeper echoloto laikiklis

Deeper echoloto laikiklis

Greitas montavimas ir numontavimas Pagamintas iš tvirtų medžiagų Tinka visoms valtims 50cm aliuminio strypas gali būti lengvai lankstomas

Echolotas Deeper PRO (Su WiFi ryšiu)
1DIENOSPASIULYMAS

Echolotas Deeper PRO (Su WiFi ryšiu)

Deeper Pro išmanusis belaidis sonaras suderinamas su iOS ir Android mobiliaisiais įrenginiais. Wi-Fi technologija leidžia užtikrinti 100 m atstumą tarp Deeper Pro ir

Ankščiau peržiūrėtos prekės